Fyzikální terapie

A+ A A-

Fyzikální terapie

Pracoviště je vybaveno špičkovou přístrojovou technikou. Z fyzikální terapie nabízíme tyto procedury.

Magnetoterapie

Využívá pulzního magnetického pole, které zvyšuje prokrvení, působí protizánětlivě, analgeticky, proti otokům, urychluje hojení kostí a měkkých tkání a uvolňuje svalové křeče. Můžeme ho využít u degenerativních a zánětlivých onemocněních pohybového aparátu, zlomeninách kostí, při funkčních poruchách.

Elektroterapie

Má široké spektrum uplatnění. Využívá vlivu elektrických proudů nebo impulzů na organismus. Při aplikaci se používají elektrody, které se přikládají na kůži. Elektroterapie působí proti bolesti, zvyšuje prokrvení tkání a uvolňuje svalové napětí.

Laser a laserová sprcha

Laser je zařízení, které uvolňuje vysokou energii v podobě paprsku elektromagnetického záření. Charakteristické vlastnosti koncentrovaného paprsku umožňují využití laseru ke zlepšení energetické bilance a k podpoře imunity organismu. Laser napomáhá k novotvorbě cév, k regeneraci poškozených tkání, má protizánětlivé a analgetické účinky. Využívá se k léčbě vředů, jizev, oparů, při poúrazových stavech, funkčních bolestech pohybového aparátu, distorzích, hematomech, otocích, při zánětech šlach, úponů a kloubů.

Ultrazvuk

Je to mechanické vlnění, při jehož aplikaci neprochází tělem žádný elektrický proud. Napomáhá prokrvení tkání, vstřebávání otoků, tlumí bolest, zlepšuje metabolismus a uvolňuje svalové napětí.

Lavaterm – prohřívací rašelinové polštáře

Lavaterm je nahříván ve vodní lázni a využívá se k lokálnímu hlubokému prohřívání. Působení tepla Lavaterm napomáhá k prohřátí a následnému uvolnění svalových struktur. Zvyšuje se prokrvení pokožky a měkkých tkání, urychluje metabolické změny v tkáních a napomáhá k odplavování kyselých látek z těla. Aplikace Lavatermu většinou předchází terapii nebo masáži. Využívá se k uvolnění svalů, u chronických a degenerativních onemocnění pohybového aparátu, u revmatických nemocí aj.

Lavatherm lze doplnit FANGEM - rašelinovým plátem.

Objednání, změna termínu

Objednat se můžete i bez doporučení lékaře.

Kontakt na objednání, změnu termínu, informace o službách:
mob. +420 774 997 527

Ordinační hodiny

Průmyslová 26, Jablonec nad Nisou, 466 01

PO 8 00 – 12 00 13 00 - 18 00
ÚT 8 00 – 12 00 13 00 - 17 00
ST 8 00 – 12 00 13 00 - 17 00
ČT 8 00 – 12 00 13 00 - 17 00
8 00 – 12 00 13 00 - 14 00

U kostela 5, Mšeno, Jablonec nad Nisou, 466 04

PO po telefonické domluvě
ST po telefonické domluvě

Jiné termíny lze objednat po předchozí domluvě.